زبان ,بازاریابی ,مدرس ,لپ‌تاپ ,مدیریت ,مدرن ,صفحه لپ‌تاپ ,بازاریابی مدرن

بازاریابی مدرن و زبان بدن


 بهزاد حسین عباسی

مشاور مدیریت بازاریابی و فروش 

سخنران مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی 

9197685104

behzadabbasi.ir



آیا می‌دانید زبان بدن یکی از مهم‌ترین ارکان بازاریابی امروز است؟

اگر هنوز به زبان بدن فکر نکرده‌اید، بی‌تردید بازاریاب موفقی به حساب نمی‌آیید و از اصول مدرن بازاریابی بی‌خبر هستید. بازاریابی صرفا به صحبت‌کردن و قابلیت‌های گفت‌وگو با طرف مقابل بستگی ندارد. شما باید بتوانید بدن خود را نیز آموزش دهید و رفته‌رفته آن را به وسیله‌ای برای موفقیت بیشتر در بازاریابی تبدیل کنید. چه دوست داشته باشید، چه دوست نداشته باشید، چه این حرف‌ها را باور کنید، چه باور نکنید، زبان بدن بیشتر از صحبت و گفت‌وگو اثرگذار است. ما در این مقاله پنج اشتباه رایج بازاریاب‌ها را برایتان مطرح می‌کنیم. این اشتباهات همگی با زبان بدن مرتبط هستند و شما باید تا حد ممکن از ارتکاب آنها خودداری کنید.

(1) نگاه‌کردن به صفحه لپ‌تاپ: وقتی کسی با شما صحبت می‌کند، هرگز نباید به صفحه لپ‌تاپ یا مانیتور کامپیوتر نگاه کنید. نگاه‌کردن به لپ‌تاپ به این معناست که شما علاقه‌ای به صحبت‌های طرف مقابل ندارید. به زعم بسیاری از مدیران ارشد، نگاه‌کردن به لپ‌تاپ حتی می‌تواند به معنای تکبر و گستاخی نیز باشد.

منبع اصلی مطلب : مدرس زبان بدن آموزش زبان بدن استاد بدن سمینار سخنران مدیریت
برچسب ها : زبان ,بازاریابی ,مدرس ,لپ‌تاپ ,مدیریت ,مدرن ,صفحه لپ‌تاپ ,بازاریابی مدرن
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سایت : بازاریابی مدرن و زبان بدن زبان بدن آموزش زبان بدن مدرس زبان بدن استاد زبان بدن سخنران زبان بدن سمینار